Re: [XP] wybor systemu przy starcie - czy mozna?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 18:14:17 MET

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.s5v7znviai0wrd@li...

> Oczywista sprawa, żadne wielkie odkrycie, ale czy udawało sie w ten sposób
> uruchamiać Win 98 z drugiego fizycznego dysku? Kiedyś sprawdzalem i 98 nie
> dawał sie w ten sposob uruchamiać. Nie drazyłem tematu, moze jest jakiś
> sposób bez uzycia zewnetrznego bootmanagera.

Hmm... faktycznie, nie pamiętam już, co i w jakiej kolejności było. Nie
wiem, czy na tamtym dysku partycja nie musi być aktywna, by wystartować...?
Odkurzę może drugiego starego kompa i popróbuję...? Jak nie zapomnę, podam
wynik.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.