Re: [XP] wybor systemu przy starcie - czy mozna?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 00:54:31 MET

Użytkownik "Janusz Kornaga" <kornaga@wp.pl> napisał w wiadomości
news:op.s5v7znviai0wrd@li...

> Oczywista sprawa, żadne wielkie odkrycie, ale czy udawało sie w
> ten sposób uruchamiać Win 98 z drugiego fizycznego dysku? Kiedyś
> sprawdzalem i 98 nie dawał sie w ten sposob uruchamiać. Nie
> drazyłem tematu, moze jest jakiś sposób bez uzycia zewnetrznego
> bootmanagera.

Ano właśnie - obaj panowie jakby nie zwrócili uwagi, że ja pisałem o
uruchamianiu Linuksa spod ntloadera. Przyznaję, że tematu akurat tego
systemu za bardzo nie drążyłem, bo i nie miałem po temu okazji, ale
Windows 9x na pewno nie da się uruchomić, jeśli został on posadzony na
innym dysku twardym niż ten na którym jest ntloader.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/