Re: Win XP bez przerwy sprawdza dysk....

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 17:56:03 MET

Użytkownik "Huaskar" <huaskar.cut_this@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:duc81d$vud$1@news2.ipartners.pl...

> [...]

Albo conajwyżej, jak jest cicho w otoczeniu, usłyszysz ciche "cyk cyk", albo
"tryk tryk", zależnie od konstrukcji pozycjonera, jego łożyskowania i
programu obsługującego.

> No to chyba wszystko jasne. Na notebooku nie mam teraz nic waznego, wiec
> utrata danych nie stanowi problemu. Jedyna rzecz przed ktora sie wzdragam,
> to ponowna instalacja XP, bo jest troche zabawy z dzwiekiem.

Najprościej, gdybyś miał przelot z małego na duże IDE (zakładam, że masz
dysk IDE, równoległe), na innym kompie zrzucić partycję na wolny obszar
dysku, lub zrobić Ghostem... metod jest sporo. Taką partycję można z
powrotem zrzucić na nowy dysk.

> Obecny dysk to zdaje sie Hitachi 12GB. Na co go wymienic? Czy jak kupie

Powinno być we właściwościach systemu, lub w menedżerze dysków, ile ma.

> jakiegos second-handa to jest duze prawdopodobienstwo ze problem sie

Duże. Nie warte mniejszej ceny. Chyba, że potrzebujesz tego jedynie "do
oglądania gołych dup".
Jeśli np. dane biurowe, czy z mozołem eMule-owany plik z muzyką, to głupio
było by się tego pozbyć mimo woli.

> powtorzy? Czy lepiej brac nowy, tyle ze nie znam max. pojemnosci ktora
> obsluzy bios.

Jeśli obsługuje 12 GB, to do 32 GB powinien bezproblemowo.
Zresztą, dwudziestkę trafisz ponizej 300 PLN w sklepie www.balta.pl, a
pewnie i tańsze sie znajdą.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.