Re: czas startu XP - ja zmierzyc?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 15:24:09 MET

Użytkownik "Krzysztof Sobolewski SQ7RO" <krzysiek@sq7ro.net> napisał w
wiadomości news:a70ded9657ed8c80b52f167abf9@news.onet.pl...
> Witaj Yarael,

> w laptopie mozna niekiedy wylaczyc karte w biosie - ewentualnie sprobuj
wylaczyc
> czesc serwisow w windowsie, moze ktorys probuje sie uruchomic a nie moze
> i dlatego dlugo oczekuje reszta na zaladowanie.

A ja cały czas jestem zainteresowany, co zawiera dzienik zdarzeń.
Przynajmniej w moim NT4, mogę powiedzieć, że (przepraszam za brzydkie
określenie) pierdnięcie pająka w kącie zapisuje mi sie w D.Z., stąd w razie
jakichś hec tam najpierw zaglądam. Nawet ikonkę D.Z. sobie wyprowadziłem na
pulpit, aby się przez sterty menu nie przeciskać.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.