Re: czas startu XP - ja zmierzyc?

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 13:25:03 MET

Użytkownik "Yarael Poof" <malew@wywalteczescbynapisac.icpnet.pl> napisał w
wiadomości news:Xns977972B2CE60Amalew@62.21.96.10...
> Witam.
> Mimo rycia po rejestrach analizowania przeroznych startup list itd. nie
> moge dojsc do tego co mi (w granicach minut) spowalnia start jedego
> komputera.
> Komputer rusza, pojawia sie tapeta i wisi, wisi, potem odzywa sie slynne
> windowsowe tada! i dalej nic sie nie dzieje, czeka tak jeszcze ze 2
> minuty dopiero potem reszta startuje. Sprawdzony na wszelkei strony
> antytiwurusowo, GMERalem mu w pamieci i procesach, antypsywarow, BHO itd.
> Dodatkowy zonk - nie chce pobrac adresów IP z DHCP (wbudowana karta
> [...]

* Programu nie znam, ale spróbuj powyłączać wszystko przy starcie. Zarówno
programy
jak i usługi (zostaw tylko microsoftowe).

uruchom -> msconfig

Jak pomoże, to wiesz gdzie szukać przynajmniej ;-)
Możesz potem grupami po kilka włączać - jak się zatnie to już problemu z
lokalizacją
nie będzie.

ZDrawim.