Re: czas startu XP - ja zmierzyc?

Autor: sqbie <sqbie.reklamythankyou_at_chello.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 14:36:28 MET

Yarael Poof wrote:
> Witam.
> Mimo rycia po rejestrach analizowania przeroznych startup list itd. nie
> moge dojsc do tego co mi (w granicach minut) spowalnia start jedego
> komputera.
> Komputer rusza, pojawia sie tapeta i wisi, wisi, potem odzywa sie slynne
> windowsowe tada! i dalej nic sie nie dzieje, czeka tak jeszcze ze 2 minuty
> dopiero potem reszta startuje. Sprawdzony na wszelkei strony
> antytiwurusowo, GMERalem mu w pamieci i procesach, antypsywarow, BHO itd.
> Dodatkowy zonk - nie chce pobrac adresów IP z DHCP (wbudowana karta
> [...]
Problem wynika z kilkakrotnej próby pobrania przez komputer adresu IP z
DHCP, podczas logowania Windows stara się kilka razy pobrac adres w
coraz dłuższych odstępach czasu. Dlatego komp tyle Ci sie uruchamia.
Jezeli nie potrzebujesz DHCP wylacz go w opcjach i powinno pomóc
ewentualnie sprawdz kabel sieciowy i jezeli mozesz stan portów na switchu.

Pozdrawiam
Sqbie