wymiana p³yty w XP OEM

Autor: John Doe <mo_at_email.com>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 01:04:51 MET

mam oryginalnego windowsa XP wersjê OEM. W ¿yciu jak to w ¿yciu - wypadki
chodz± po ludziach - po p³ytach niestety te¿. P³yta pêk³a i nie nadaje siê
do u¿ycia. Nie skopiowa³em sobie jej (mea culpa!) i teraz jest problem.
Fachmany z Microsoftu "¿ycz± sobie" za wymianê p³yty setkê. Ja z kolei
s³ysza³em, ¿e nabywaj±c legalne, licencjonowane oprogramowanie nabywamy
PRZEDE WSZYSTKIM licencjê, w drugiej za¶ kolejno¶ci no¶nik (którego koszt
wyt³oczenia to ponoæ kilka z³). Skoro tak to czy w ramach starej licencji
mogê domagaæ siê od firmy Microsoft nowego no¶nika w ramach starej licencji
po w miarê rozs±dnej cenie?
pozdr - John Doe