Re: problem z bootowaniem Windows 2003 server

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 00:05:07 MET

Użytkownik "bb" <modula3@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1141165872.768496.161870@z34g2000cwc.googlegroups.com...
> Na komputerze sa 2 systemy: Windows 2003 Server i Windows 2000 Server.
> Po wybraniu Win2003 z menu podczas bootowania system sie od razu
> resetuje, jeszcze przed pojawieniem sie loga Windows na ekranie. Nie
> pomaga wpisanie do boot.ini opcji /bootlog , w pliku ntbtlog.txt nic
> sie nie dopisuje, czyli chyba problem pojawia sie zanim zaczna sie
> ladowac sterowniki. W safe mode to samo.
>
> Po reperacji systemu (instalka Windows 2003 z opcja "repair",
> przebiegajaca calkiem normalnie) to samo. Drugi system Windows 2000
> zainstalowany na tym samym dysku na drugiej partycji chodzi normalnie.

> [...]

Zgaduję - stara płyta główna?
Mam taką - W2k pójdzie, ale W2k3 i XP za nic i niczym nie zmusisz - BSoD na
początku startu.
Pierwszy etap instalacji - OK. Pozostały proces - wybombia.
Filesystem w porządku na pewno? Nośnik dysku też?
Komputer, podzespoły - przetaktowane - tak/nie?
Konflikt zasobów jest - tak/nie?
Prócz tego - partycja boot mieści się cała w pierwszych 8 GB dysku -
tak/nie?
W BIOS ustawione LBA - tak/nie? (potrzebne do startu)
Pamięć RAM i procesor sprawne - tak/nie?

Tyle na razie sugestii, czasem nawet nieprawdopodobnych - ale spytaj
jakiegoś znajomego admina, z pewnością nie takie rzeczy widział, ja też się
trochę napatrzyłem :)

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.