Re: co w razie kontroli?

Autor: M <programy-dla-firm_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 12:25:54 MET

Szybki test wykazuje że nie ma żadnego spowolnienia wyświetlania dvd z
zaszyfrowanej partycji. Skopiowałem wprost pliki filmu z dvd na dysk,
kopiowanie trwało 5 minut. Oczywiście jeśli ktoś nie szyfruje całego
dysku (mam obawy przed szyfrowaniem plików systemu operacyjnego przy
pomocy truecrypt; w wypadku awarii trzeba by dużo odtwarzać) trzeba
pamiętać o tym że różne programy w czasie swojego działania tworzą pliki
tymczasowe głównie w katalogu tymczasowym i pliku wymiany. Plik wymiany
można całkiem wyłączyć jak się ma dużo pamięci operacyjnej, a pliki
tymczasowe sprawdzać gdzie są położone i albo umiejscowić je na
zaszyfrowanej partycji, albo kasować programem eraser.