Brak zakładki "Przydział" na dyskach NTFS

Autor: Grzegorz Więcek <gwiecek_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 11:48:12 MET

Witam.
Czy ktoś zna może powód, dla którego w WinXP Prof. we właściwościach napędów
brak jest zakładki "Przydział" (limity dyskowe) mimo, że dyski są sformatowane
jako NTFS? Na żadnej partycji nie ma tej opcji.

Niestety nie zauważyłem, kiedy ta opcja zniknęła i nie wiem gdzie to odkręcać.
Podejrzewam, że może być tyo skutkiem zainstalowania AutoPatcher XP Luty 2006
( http://autopatcher.pol.pl/ ) - instalowałem z niego tylko zbiór wszystkich
poprawek + programiki typu TweakUI (żeby zaoszczędzić czas i nie ściągać
wszystkich poprawek z netu po reinstalce).

Jeśli ktos wie, jak włączyć przydziały dysków, to bardzo proszę o pomoc.
THX.