Re: XP home + GG

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 10:01:51 MET

Użytkownik "PK" <nielubiesp@mu.pl> napisał w wiadomości
news:dtvtbi$gni$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "dziadek Ben" <ja44@op.pl> napisał w wiadomości

> Teraz możesz być pewien na 100%! Plik tworzy się w momencie otwarcia
> podglądu (przy wyborze) emotikonek w trakcie pisania wiadomości. Też mnie

Rzeczywwiście, jest. W takim razie, uznaję to za błąd programu. A byłem
pewien, że jeszcze coś tak robiło... ale widocznie to tylko sugestia.

> to denerwuje. Zresztą całe GG mnie zaczyna wkurzać. Teraz tylko masz
> problem co z tym zrobić - olać czy zmienić komunikator?

Może wpuścić w Harmonogram zadań zlecenie del c:\test.htm zapuszczane co
minutę? Albo jakiego innego crona?
Czy zmienić? Ja na razie wyciąłem reklamy, aby mi zasobów nie żarło. Wolę
ściagnąć pornolka z sieci i popatrzeć na taki film edukacyjny :) I żeby mi
go nie cięło z zasobożerności reklamek z GG (animacje flash strasznie
potrafią żreć mocy). Najchętniej zmieniłbym na coś, co pokazuje IP nadawcy.
Program spod www.powergg.prv.pl absolutnie odmawia pracy pod NT4. Dobrze,
aby to był prog. tylko pod sieć GG.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.