Re: XP home + GG

Autor: PK <nielubiesp_at_mu.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 19:30:27 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:44041203@news.home.net.pl...

> Może wpuścić w Harmonogram zadań zlecenie del c:\test.htm zapuszczane co
> minutę? Albo jakiego innego crona?

Eeee.. to wolę żeby sobie tam był ten pliczek.

> Czy zmienić? Ja na razie wyciąłem reklamy, aby mi zasobów nie żarło. Wolę
> ściagnąć pornolka z sieci i popatrzeć na taki film edukacyjny :) I żeby
> mi
> go nie cięło z zasobożerności reklamek z GG (animacje flash strasznie
> potrafią żreć mocy).

Może Killer (coś tam) do GG wycina reklamy.

> Najchętniej zmieniłbym na coś, co pokazuje IP nadawcy.

Od wersji 7.0 ... widać IP -iki pod warunkiem że pacjent nie jest za jakimś
routerem lub firewallem.
Ja widzę wszystkie IP osób mających neostrade (czyli bezpośrednio
podpiętych modemem neo). Ich komputer ma dynamiczny publiczny IP.

> Program spod www.powergg.prv.pl absolutnie odmawia pracy pod NT4. Dobrze,
> aby to był prog. tylko pod sieć GG.

Pogadaj z twórcą. Może coś poradzi.

--