Re: OE 6 a linki WWW

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Feb 2006 - 09:50:06 MET

Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:dtvq7t$ufi$1@olszynka.pl...

> Popsułeś cytat. Pomyśl o OE-QuoteFix lub OE PowerTool.

Nie w tym momencie, niestety. Myślę o innym czytniku. Ale na razie żaden
mnie nie zadowala, bo albo komercyjny, albo zasobożerny. A OE chodzi mi
naprawdę stabilnie, zaś z programem Grzegorza ciutkę jednak ta stabilność
potrafiła ucierpieć (1). Program jest dobry bez 2 zdań. Aaale jeszcze nie
teraz. Dokupię RAM, zmienię proc i odpalę np. Dialoga, który mi sie podoba,
ale jest piekielnie zachłanny na zasoby - komputer 192 RAM 266 PII postawił
mi prawie na sztywno, na szczęście sie nie zmroził.

> Źle patrzysz. Na samym dole jest "Program Internet Explorer ma
(opis)
> Teraz już chyba nic nie pominąłem. Lepszego sposobu na stałe ustawienie
> domyślnej przeglądarki nie znam.

Niby tak... tylko, ze wolałbym w pewnych sytuacjach uniknąć przechodzenia
przez Misię (2). Ale skoro nie następuje jej uruchamianie (2), a tylko
zmiana nastawów systemowych, to faktycznie, chyba tak najlepiej.

(1) Mimo 256 RAM staram się na razie nie wrzucać za dużo programów, gdyż
niezbędne, oraz potrzebne usługi i progsy "kapkę" zajmuja (antywirus,
firewall, wreszcie eMule), a chciałbym aby póki można, nie młóciło za czesto
swapem. Spoczko, nie zamierzam sie zapierać przy stanie istniejącym, to
tylko oszczędność miejsca. Dokupie co trzeba i problem zniknie.

(2) Skleroza nie boli... Zdarza mi się czasem odruchowo zatwierdzić takie
nastawy i zrobić restart, przy którym zapomnę, na co przestawiłem. A czasem
wchodzę na pewne strony, których wolałbym za nic w MSIE nie otwierać
(zagrozenia nawet wirusowe, wolę nie sprawdzać, czy Avast mi to odwali),
używam do nich Opery. Wolałbym wiec, aby w najgorszym razie system
zakomunikował, że z danym skrótem nie skojarzono bla bla, albo nie
zareagował w ogóle.

Pozdro

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.