Re: XP Home, brak ACPI

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_usun.tlen.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 10:01:15 MET

Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Spróbuj podmienić sam plik hal.dll na inny, tak jak Piotr doradził. Tak
> jest najbezpieczniej, niczym nie ryzykujesz. Wszystko jest opisane w
> artykule 309283. Niemniej mocno doradzam zrobienie obrazu partycji albo
> chociaż kopii całego rejestru, np. spod Konsoli Odzyskiwania, żeby było
> do czego wrócić - bo po restarcie system będzie musiał od nowa wykryć
> wszystkie urządzenia. Oczywiście przygotuj sobie pod ręką płytki
> instalacyjne i ze sterownikami do urządzeń.

No właśnie nie wiem, czy tam będę miał drugiego kompa, żeby podmienić
dll'elkę. A podejrzewam, że jednak na tym samym OS się nie da ...

Spróbuję to http://support.microsoft.com/kb/315341/PL/ plus ewentualnie
wymuszenie przez F5 warstwy HAL przy instalacji.

Intryguje mnie, czemu mi wykryło jako jednoprocesorowy... Płyta ma jedno
gniazdo CPU. Możliwe, że to ze względu na obsługę HT ?

--
Pozdrowienia
Radek Cichy