Re: XP Home, brak ACPI

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 18:33:48 MET

Użytkownik "Radek Cichy" <rc1977@usun.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dtuefe$2au0$1@node1.news.atman.pl...

> No właśnie nie wiem, czy tam będę miał drugiego kompa, żeby
> podmienić dll'elkę. A podejrzewam, że jednak na tym samym OS się
> nie da ...

Da się to zrobić spod Konsoli Odzyskiwania, tylko sobie wyekstrahuj ten
pliczek wcześniej i zapisz go do katalogu System32. Przy okazji możesz
zdjąć ograniczenia nałożone na Konsolę w gpedit.msc. A tutaj masz
szerszy opis tego narzędzia:
http://www.searchengines.pl/phpbb203/index.php?showtopic=14270&st=0&/ .

> Spróbuję to http://support.microsoft.com/kb/315341/PL/ plus
> ewentualnie wymuszenie przez F5 warstwy HAL przy instalacji.

Jak uważasz. Ja w każdym razie podmieniałem kiedyś hal.dll i nie miałem
potem żadnych problemów z systemem. BTW przed reinstalacją zastanów się
czy nie ma tam zaszyfrowanych plików, bo możesz utracić do nich dostęp.

> Intryguje mnie, czemu mi wykryło jako jednoprocesorowy... Płyta ma
> jedno gniazdo CPU. Możliwe, że to ze względu na obsługę HT ?

Tak. I podejrzewam, że w takim razie w opcjach trzeba wybrać
multiprocessor, niezależnie od tego czy włączona jest jedna jednostka
czy dwie. Może ktoś Ci podpowie, kto się bawił HT.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/