Re: XP Home, brak ACPI

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 09:28:33 MET

Użytkownik "Radek Cichy" <rc1977@usun.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:dtuco5$29rc$1@node3.news.atman.pl...

> Ha, no właśnie nie mogę. Na liście sterownikó mam tylko te 3:
> "Jednoprocesorowy komputer PC MPS"
> "Wieloprocesorowy komputer PC MPS"
> "Standardowy komputer PC"
>
> Obecnie zainstalowany jest pierwszy z nich. ACPI w BIOSie jest
> włączone.

Spróbuj podmienić sam plik hal.dll na inny, tak jak Piotr doradził. Tak
jest najbezpieczniej, niczym nie ryzykujesz. Wszystko jest opisane w
artykule 309283. Niemniej mocno doradzam zrobienie obrazu partycji albo
chociaż kopii całego rejestru, np. spod Konsoli Odzyskiwania, żeby było
do czego wrócić - bo po restarcie system będzie musiał od nowa wykryć
wszystkie urządzenia. Oczywiście przygotuj sobie pod ręką płytki
instalacyjne i ze sterownikami do urządzeń.

Jak odzyskać system po uszkodzeniu Rejestru, które uniemożliwia
uruchomienie systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;307545

--
M.   [MS-MVP]