Uruchamianie IE,autologon XP

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 13:57:36 MET

Dodatkowe dwa problemy (jeden ze zmniejszającym się
paskiem zadań mam nadzieję będzie rozwiązany :)).

Internet Explorer uruchamia się wolno (4 sekundy, na poprzedni
zainstalowanym systemie z setką programó, usług działających
w tle - działał momentalnie). System świeżo zainstalowany. Niedawno
normalnie wziąłem i ściągłem i zainstalowałem wszystko co mi polecił
microsoft update( prócz jakiś pierdół do sterowania zewnętrznymi mp3 itp.).
Nie wiem czy to jest przyczyną czy nie. W każdym razie wywołanie IE (każdej
nowej instancji - także "otwórz w nowym oknie") jest mulaste i to powoduje,
że
się zaczynam denerwować - a nie lubię się denerwować.
Jako, że jestem za routerem i dwoma fajerłolami, nie wchodziłem na żadne
"podejrzane"
strony, ani nie instalowałem żadnych "podejrzanych" programów (jedynie Kazza
Media
Desktop, ale z ochroną K-Lite coby nie zainstalowała żadnych
spy/adaware-potrzebowałem
do ściągnięcia starego programu muzycznego, już niedostępnego nigdzie - a
który
został wciągnięty wraz z całą partycją podczas instalacji systemu).
Antispyware Microsofta nic nie znalazł oczywista.

Druga sprawa - kiedyś już pytałem o autologon (coby przy uruchamianiu się
nie pojawiał
ekran powitalny, ani monit o wybór użytkownika - jestem jedynym). Jedna z
rad
mówiła o zainstalowaniu Powertoysów - zaisntalowałem więc Tweak UI i na
poprzenim
systemie raz ustawiłem i cieszyłem się rozwiązaniem problemu. A tutaj na
świeżym
systemie co kilka uruchomień muszę zaznaczać opcję, bo ekran powitalny co
te kilka uruchomień się pojawia.

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

ZDrawim.