NT4 i kodeki video - k³opot.

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 13:43:50 MET

Witam.
Pytanko - NT4, plik z teledyskiem MPEG2.
Chcê odtworzyæ. MPEG2 nie jest standardowo instalowany przez Windy.
Jedyne, co mi siê pod NT4 uda³o uruchomiæ, to kodek z pakietu Nimo, inne
pakiety zawodzi³y na wstêpie.
Jednak¿e problemem jest to, ¿e dekodowanie tych plików konsumuje tyle czasu
procka, ¿e nie starcza go ju¿ na p³ynne odtwarzanie, Celeron 500 128 cache.
Poczatkowo, po wcze¶niejszych do¶wiadczeniach podejrzewa³em o to bicubic
filter, ale posadzi³em pakiet bez tego filtra, a nadal jest problem za ma³êj
wydajno¶ci.
Poniewa¿ nie chcê od eksperymentów (ju¿ i tak du¿o siê ich narobi³em) mieæ
niestabilnej Windy, mam pytanie, czy kto¶ z Was wie, jak mogê sobie z tym
poradziæ i je¶li tak, to co mam zrobiæ? Uprzedzam, FFDShow absolutnie odpada
po tym, jak mi zacz±³ wywalaæ odtwarzacze. Pod W98 nie szczypiê siê, FFDShow
sprawdza siê OK. Ale tu nie... i je¶li nie metoda, to mo¿e kto¶ wie, na co
konkretniej zwróciæ uwagê, by nie zrobiæ systemowi kipiszu (ju¿ i tak
wystarczy, ¿e Nimo po³o¿y³em, nie ca³y, tylko filtry i kodel MP3 Lame, ale
po³o¿y³em)... U¶miecham siê o jak±¶ wskazówkê :)

--
Wyindywidualizowali¶my siê z rozentuzjazmowanego t³umu prestidigitatorów.