[XP] wybor systemu przy starcie - czy mozna?

Autor: MrKramer <mrkramer_at_poczta.fm>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 10:47:50 MET

Czesc,

Chcialbym zainstalowac sobie inny system (powiedzmy niech bedzie to
linux), ale nie chcialbym instalowac boot managera, tylko korzystac z
menu windowsowego. Nie wiem jak to sie fachowo nazywa, ale dokkladnie
chodzi mi o te menu, ktore sie pojawia po tym jak przy starcie systemu
wciskamy F8. Wlasnie tam chcialbym dodac do listy kolejny system.
Jesli jest to niemozliwe, to jak zrobic zeby komputer startowal tak jak
do tej pory (bez pojawiajacych sie dodatkowych informacji), dopiero po
wykonaniu jakiejs akcji (wcisniecie jakiegos klawisza), przy starcie
systemu, pojawialo sie menu z wyborem Systemu.