Re: drukowanie sieciowe, pad³o...

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 00:09:58 MET

> a mozesz usunac ten port ? sprobuj go dodac jeszcze raz, ewentualnie
> zrestartuj bufor wydruku - tak na poczatek :)

nic nie idzie

to samo siê dzieje przy dodawaniu, wiêc usuwanie raczej nic nie da
bo wówczas wogóle nie bêdzie portu tcpip
(transfer przez port równoleg³y jest ¿enuj±cy)

stwierdzi³em ¿e w rejestrze zmieniê ten numer IP
co jednak mnie nie do koñca zadowala

nie wiem czy to od tego czasu, ale jak instalujê sterowniki do grafiki
przestaje natychmiast chodziæ gra kozacy, edonkey zaczyna siê wywalaæ
eh... chyba trzeba znów z ghosta przywróciæ