Re: Jak przeinstalowac USB w XP ?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 23:20:54 MET

Użytkownik "Telemach" <tvforyouWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:5741.0000018b.4400cea4@newsgate.onet.pl...
> urzadzen. Mysza na USB nie chodzi, pendrive nie dodaje dysku wymiennego
itp. itd.

> Czy mozna to naprawic na zasadzie przez usuniecie samych kontrolerow czy
tez
> trzeba robic reinstalke ?
>
> Tak przy okazji to zauwazylem ze karta ATI pomimo zainstalowania sterow
nie
> rozpoznaje mi TV pomimo wlasciwego polaczenia przez wyjscie s-video ale
nie
> jestem pewny czy to moze sie opierac o system czy tylko wina sterow.

Wietrzę Waść, konflikt zasobów masz. We właściwościach sterów i w urządzeń
menedżerze posprawdzaj, a skonfliktowane odpowiednio pozmieniaj. I
ewentualnie spróbuj poprzekładać karty w slotach PCI.
Poza tym, zajrzyj do BIOSu i zobacz, czy się tam cusik nie powyłączało.
Bywa, ze winda potrafi pokazać wyłączony zasób, jednak już z oczywistych
przyczyn nie będzie w stanie go uruchomić.
Wtedy, gdy ręczne zmiany przerwań nie pomogą, daj znać, opisz co robiłeś, a
spróbujemy coś uradzic.
Na dzień-dobry wypruj z menedżera urządzeń wszystko co związane z USB i
pozwól, bez urządzeń w porcie, aby system ponownie wykrył to i ponownie
zainstalował, czasem taki wybieg pomaga. Jeśli dasz radę, niech stery bierze
z płyty instalacyjnej. Jak to nie pomoże, czytaj wyżej.
Temat pozostawiam otwarty. Tyle moja praktyka, może ktoś dołoży troszke
teorii? :))

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.