Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 23:22:32 MET

Dnia 2/23/2006 4:12 PM, Użytkownik Michal Kawecki napisał:

> Ano właśnie - podobno sterowniki Bluesoleil są stabilniejsze. Kiedy już
> uporasz się z tym problemem, nie zapomnij opisać na grupie poczynionych
> kroków.

Sprawdziłem, pogadałem, przetestowałem i wyszło na to że sterowniki
Widcomma działają świetnie do transmisji danych itp (używam od kilku lat
i jest ok) ale jako Bluetooth Audio się nie nadają.
Sprawdziłem sterowniki widcomm'a w wersjach:
1.4.1.6, 1.4.2.10 oraz 4.0.1.700
niestety na wszystkich objaw był podobny - zwis (czasem nie) po
kilku/kilkunastu minutach od pierwszego użycia urządzenia BT Audio.
Czasem po odłaczeniu słuchawki, czasem przy zakończeniu rozmowy... nic
konkretnego. (nawet jak w tle nic nie chodziło to się wieszał).

Obecnie zainstalowałem sterowniki BlueSoleil w wersji 1.6.1.4,
podłączyłem - działa.
<ot>
Są całkiem fajne, rzeczywiście stabilniejsze i szybsze od sterowników
Widcomma ale mają jedną wade - jakos nie chcą wykrywać urządzeń w
zasięgu. Widcomm widział nawet komórke sąsiada, wszystkie moje, pda i
drugi komputer. Wszystko bez problemów. Te wykryły słuchawke (i podały
tylko adres a nie nazwę jak Widcomm), telefonu żadnego...;/
Za to można zrobić skrót na pulpicie do urządzenia - tego Widcomm nie
dawał i kazał czekać kilka sekund aż się otworzy ichni manager.
</ot>

Ale wracając do wieszania się - pogadałem przez Skype, posłuchałem
Winampa w tle, mplayera, ponagrywałem troche dzwieku z BT Audio -
komputer chodzi pół dnia i żadnych problemów. To jest dopiero pierwszy
dzień, jesli dalej żadne problemy nie wystąpią to sprawe można uznać za
zakończoną. Natomiast jeżeli coś się zacznie chrzanić to dam Wam o tym znać.

Owe sterowniki zainstalowałem na W2k oraz XP.
I nie odpowiadam na pytania gdzie je znalazłem bo to ntg.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \