Re: BootIt Next Generation - problemy

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 22:01:57 MET

news:gd4ltd.gev.ln@kwinto.prv...
> aplikacji użytkownika. Inna teoretyczna możliwość to zmiana literek
> partycji po zmianie ich układu, no ale to już jest problem specyficzny
> dla Windows. Do wymuszenia ponownego przydziału literek Bootit oferuje
> polecenie Clear sig dostępne w menu View MBR.

O właśnie, przypomniałem sobie... wywalałem swapa na osobną partycję i po
takiej zmianie wyrzuciło, ze nie może załadować jajka (NTOSKRNL.EXE) i mam
ten plik jeszcze raz zainstalować.
Poradziłem sobie prosto, acz nieco naokoło: (NT4)
Zarezerwowałem miejsce na partycję do swapa, ale samą partycję skasowałem.
Po załadowaniu Windows utworzyłem tę partycję na nowo, od razu przypisując
żądane literki.
Ponownie wyszedłem do DOSa odpalić Partition Magic i tu już tylko zmieniłem
wielkość clusterów na 64 kB - dla swapa akurat, a mniej młócenia.
Zatwierdziłem i taki układ (FAT16NT) śmiga mi aż miło. Proponuje poczynić
podobnie. Oczywiście, jeśli na nowej partycji nie ma jakichś danych...
ewentualnie "ukryć" partycję, nie sprawdzałęm jednak, czy system to ukrycie
łyknie.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.