[XP-Pro] problem z szybkim przełączaniem użykowników

Autor: Piotr Zgliczyński <pzglicz.nospam_at_onet.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 20:58:32 MET

Witam,

problem polega na tym, że system zaczął okresowo (co jakieś 15-20
przełączeń) "zapominać" ustawień kont uzytkowników, co objawia się np.
nagłym zapytaniem o hasła na ekranie logowania. Naturalnie, nigdy nie
przyporządkowywałem haseł do żadnych kont poza administratorem. Po restarcie
przełączanie działa bezproblemowo przez kolejnych 15/20-kilka razy.

Gdzie mogę zacząć grzebać?

W tym systemie isnieją w sumie 3 konta:
- Administrator (utworzony przy instalacji, ma hasło),
- A (moje, pełne uprawnienia, zero hasła),
- B (ograniczone upr - uruchamiam tu programy którym nie bardzo ufam, tez
brak hasła).

Na ogół na Administratora wchodzę b. rzadko, na codzień pracuję na koncie A,
a w tle działaja programy na koncie B, do których, w razie potrzeby,
przełączam się przez Fast User Switch. No i czasami, przy próbie wyjścia z B
wciskam Win+L, jestem na ekr. logowania, i po kliknięciu na którekolwiek
konto pojawia się monit o hasło. Wpisywanie czegokolwiek nie daje rezultatu
(puste hasło, h. administratora, nazwa użytkownika itp), więc moge sie tylko
zrestartować. Po restarcie, jak wspomniałem, nastepuje czasowe ozdrowienie.

System jest wolny od wirusów itp śmiecia, wystepuje regularna profilaktyka
antywirusem+anitspywarem. Programy spod usera B też nie są niszczące, a ich
izolacja dotyczy bardziej blokowania dostepu do foldrów/dysków z ważnymi dla
mnie danymi.

Ktoś sie spotkał z czyms takim?

--
Pozdr.