Re: Pomocy... z siecia bezprzewodowa...

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 20:51:51 MET

Hello FlashT,

> Przepraszam za totalnie niegramatyczna skladnie, jestem cholernie
> zmeczony juz tym wszystkim...

a w ogole ta karta w laptopie dziala ? niekiedy jest przelacznik ktory ja
wylacza, czesto ukryty gdzies na obudowie. tak czy inaczej jesli asus wykrywa
siec to i laptop powinien ja widziec - jesli nie, w takim razie proponuje
pogrzebac w samym laptopie, bo widac cos nie wlaczone albo uszkodzone.

pozdrawiam
Krzysztof Sobolewski SQ7RO
http://www.sq7ro.net/krzysiek