Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 01:11:41 MET

dziobu log:
> No nie mow ze nie pisalem ;P
> DBT-120, Widcomm 1.4.1.6
Pisałeś ...fakt ...a ja z lichej "nocnej" pamięci Re:-D
> Co to jest na maxa? Jak pojedziesz do pobliskiego supermarketu to tez masz
> tylko zaklocenia? ;P
Wiesz jaki jest max zasieg H500? Jak wiesz to do supermarketu z połączeniem
nie dojdę.
> Ja mowie o zerwaniu połączenia.
Wiem co to zerwanie połączenia, mam takie coś jechaniu oO[[[x]]]Oo
> Używam z n6630 i d500 i nie mam zadnych problmow.
> Za to zauważyłem że to nie zwisa dokladnie przy rozłączeniu...
> sam juz ku*wa nie wiem... Gadalem teraz z kolegą, tak z 0.5h, rozłączyło
> mnie dwa razy (tj wyszedlem z pokoju), ale jak wrocilem to sie połaczylo i
> było OK. Potem skończylismy rozmowe, wyłączyłem BT (skype zostal) ale nic
> sie nie stało. Dopiero z 10-15 sek później wszystko zwisło ;/
> (w tle winamp)
> Spróbuje pouzywac czegos innego niz Skype z tym BT.
Spróbuj też bez Winampa!:-P
> Nie uzywam sterowników m$ bo nic z nimi nie chce działać.
Nie o to chodziło! Myślałem o podpisach cyfrowych i ewentualnych
przyczynach/skutkach/wpływach braku onych dla obsługi BT/AG Device:-O
GL&BE