Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 00:55:01 MET

Dnia 2/23/2006 12:40 AM, Użytkownik Michal Biek napisał:
> :-) no ... a o "sypnięciu" błędem nie pisał, a ja nie jestem
> "coktomialnamyslizjer" czy jak siakoś podobnie...!;-)

Ale napisałem że Skype sie nie zamyka, tj że sam proces zostaje w pamieci.

> Jaki masz adapter BT i driver...?

No nie mow ze nie pisalem ;P
DBT-120, Widcomm 1.4.1.6

> Ja używam IVT BlueSoleil i na oddaleniu się od PC na maxa występują
> tylko zakłócenia radio_połączenia.

Co to jest na maxa? Jak pojedziesz do pobliskiego supermarketu to tez
masz tylko zaklocenia? ;P
Ja mowie o zerwaniu połączenia.

> Zwisać nie zwisa!:-)

> BTW zwisy H500 zdarzają się natomiast z mobile SE K750i??? Raptem w
> 50-70 cm Q' <------> []]'

Używam z n6630 i d500 i nie mam zadnych problmow.

Za to zauważyłem że to nie zwisa dokladnie przy rozłączeniu...
sam juz ku*wa nie wiem... Gadalem teraz z kolegą, tak z 0.5h, rozłączyło
mnie dwa razy (tj wyszedlem z pokoju), ale jak wrocilem to sie połaczylo
i było OK. Potem skończylismy rozmowe, wyłączyłem BT (skype zostal) ale
nic sie nie stało. Dopiero z 10-15 sek później wszystko zwisło ;/
(w tle winamp)
Spróbuje pouzywac czegos innego niz Skype z tym BT.

> Problem chyba w sterownikach albo adapterze albo w ?polityce? M$(firmowy
> service/ster BT w XP:-)

Nie uzywam sterowników m$ bo nic z nimi nie chce działać. Zresztą w w2k
ich nie ma.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \