Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 15:36:51 MET

Dnia 2/23/2006 1:11 AM, Użytkownik Michal Biek napisał:
(...)
> Nie o to chodziło! Myślałem o podpisach cyfrowych i ewentualnych
> przyczynach/skutkach/wpływach braku onych dla obsługi BT/AG Device:-O
> GL&BE

Prawdopodobnie problemem jest sterownik do BT. Podłaczyłem słuchawke,
odpaliłem skype, pogadałem chwile, potem odłączyłem słuchawke i
wyłączyłem skype (tu probowałem też najpierw wyłączyć skype a potem
odłaczyć słuchawke) to komputer wieszał się w taki sam sposób ale np po
30 minutach (nic więcej nie robiłem, zaden program nie działał).
Zauwazyłem też że głupieje całkiem explorer... (np pasek z menu start
wogóle nie odpowiada, nie reaguje na myszke)
Niestety na czystym systemie (w2k+poprawki+ niezbędne sterowniki) jest
to samo ;/

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \