Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 00:40:16 MET

dziobu log:
> :)... a może nie wiesz jeszcze, że czasem tak się nie da? Sypnie błędem i
> koniec. Klikać moge dowoli.
:-) no ... a o "sypnięciu" błędem nie pisał, a ja nie jestem
"coktomialnamyslizjer" czy jak siakoś podobnie...!;-)
> Jak chce sobie odłączyć to w "My Bluetooth Places" na h500 klikam
> Disconnect. I to działa.
No właśnie!
> Ale jak wyjde ze słuchawką z pokoju i się rozłaczy to jest zwis. I nic z
> tym juz sie nie da zrobić.
Jaki masz adapter BT i driver...?
Ja używam IVT BlueSoleil i na oddaleniu się od PC na maxa występują tylko
zakłócenia radio_połączenia.
Zwisać nie zwisa!:-)
BTW zwisy H500 zdarzają się natomiast z mobile SE K750i??? Raptem w 50-70 cm
> Akurat tu chyba nie powinno to miec znaczenia...
Wynika że nie powinno mieć...!
Problem chyba w sterownikach albo adapterze albo w ?polityce? M$(firmowy
service/ster BT w XP:-)

Angole na meczu CH-B wychodzili 10 min. wcześniej  ...!