Re: Instalacja Terminalowa i Windows 2003 server ent. PL

Autor: Eugeniusz Rink <slot191_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 00:06:52 MET

OK... zle sie pewnie wyrazilem... chodzi mi o oprogramowanie klienta...
tak jak PXES a odnosnie licencji zmylil mnie ten dokument:

http://www.aba.krakow.pl/Cenniki/2xsoft.pdf

Jesli chodzi o oprogramowanie z ktorego korzystaja uzytkownicy to jets
to dla mnie zrozumiale i nie mam watpliwosci. Terminale korzystaja z
serwera aplikacji i sa transportowane jedynie sterowanie klawiatury,
obraz ewentualne urzadzenia peryferyjne.

Wlasnie pod ThinStation mam problemy z udostepnianiem uzytkownikowi
terminala napedow lokalnych: FDD, CD-ROM USB -Pen drive i drukarek
podlaczonych pod terminal.

Niestety nie mozna sie zalogowac na lokalny terminal (SAMBE) jakies
problemy z haslami.

Jesli tak chwalisz PEXE to jutro przetestuje je...

Pozdrawiam

Eugeniusz Rink