Skype + słuchawka BT - problem

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 20:46:40 MET

Witam,
Mam Win2k (oraz XPhome), najnowsze Skype (2.0.0.81), BT D-Link DBT-120
oraz słuchawke Motorola H500.
W Skype ustawiłem jako urządzenie odtwarzające i nagrywające "Bluetooth
Audio". Właczam słuchawke, łączy się z komputerem, gadam przez Skype -
wszystko jest OK. Problem zaczyna się w momencie gdy wyłącze słuchawke
lub gdy odejde za daleko i się rozłączy z BT. Skype się nie zamyka (tj
mogę go zamknąć ale proces pozostaje w pamięci). To samo z Winampem
(działającym na karcie dzwiękowej a nie na BT Audio). System też już się
nie zamknie i tylko reset da się zrobić.

Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Co zrobić żeby po odłączeniu
słuchawki system nie zwisał? Miał ktoś podobne problemy? W archiwum
wszystko wszystkim pięknie działa...
Testowałem na W2k (sp4 i wszystkie poprawki) oraz XPhome (sp2 i
wszystkie poprawki). Na obu ten sam efekt.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \