Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 22:10:01 MET

dziobu log:
> Witam,
> Mam Win2k (oraz XPhome), najnowsze Skype (2.0.0.81), BT D-Link DBT-120
> oraz słuchawke Motorola H500.
> W Skype ustawiłem jako urządzenie odtwarzające i nagrywające "Bluetooth
> Audio". Właczam słuchawke, łączy się z komputerem, gadam przez Skype -
> wszystko jest OK. Problem zaczyna się w momencie gdy wyłącze słuchawke lub
> gdy odejde za daleko i się rozłączy z BT. Skype się nie zamyka (tj mogę go
> zamknąć ale proces pozostaje w pamięci). To samo z Winampem (działającym
> na karcie dzwiękowej a nie na BT Audio). System też już się nie zamknie i
> [...]

:-)... a może nie wiesz jeszcze, że istnieje Menadżer zadań albo
cmd>taskkill /?

> Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić? Co zrobić żeby po odłączeniu
> słuchawki system nie zwisał?
[...]
Jak odłączasz inkryminową "cool":-) headset z traya? czy z przycisk(ów)? czy
...?
BTW niewiele wiem jak zachowuje się toto pod 2k lub HE, bo mam obecnie z tej
rodziny ino Prof.

--
"... Lampart tradycyjnie w takich przypadkach ... na polu karnym ..."
A gdzie niby miałby być przy rzucie rożnym? ... na piwie czy jak? ...!