Re: xp i wylaczanie pamieci wirtualnej (zaawansowane)

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 13:39:11 MET

Janek wrote:

> a czy uzywasz jakiegos dodatkowego programu do cache-owania
> odczytu/zapisu? mi przy wylaczeniu pliku wymiany czesto uzywane
> aplikacje (outlook, firefox itd.) chodza o ok 5-10% wolniej, a mam
> 1GB ramu wiec powinno spokojnie wystarczyc.

  Nie używam nic innego - ciekaw jestem jak obliczyłeś to 5-10% i co to
znaczy - szybciej pobiera stronę z internetu ???

  Jedyne co zauważyłem po wyłaczeniu pliku wymiany to podnoszenie aplikacji
zminimalizowanej przez długo okres czasu lub przełaczanie między aplikacjami
odbywa się bez zbędnej zwłoki i bez udziału dysku.

  Czy aplikacje działają wolniej o 5-10% czy szybciej nie jestem w stanie
zauważyć.

--
marfi