xp i wylaczanie pamieci wirtualnej (zaawansowane)

Autor: Janek <johny131313WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 21:46:30 MET

witam, czy wie ktos jak kompletnie i calkowicie (!) wylaczyc pamiec wirtualna w
windows xp pro?
ALBO
czy da sie w windows xp uniemozliwisc pojedynczej aplikacji dostepu do pamieci
wirtualnej?
dotychczas jak ustawialem w system->zaawansowane->wydajnosc->zaawansowane to:
- gdy ustawialem na mala liczbe, to nie dzialalo (ciagle plik wymiany byl duzy)
- gdy ustawialem na zero (albo bez pliku stronicowania) to faktycznie plik
znikal, ale task manager pokazywal, ze aplikacje zajmuja Virtual Memory (!). w
praktyce okazalo sie ze aplikacja ktora nie probuje uzyskac dostepu do dysku
(przetwarza w pamieci) zuzywa ten dysk na 100%, a wiec jednak korzystala z
wirtualnej.
zastanawialem sie czy da sie zrobic ramdysk i na tym ramdysku umiescic swapa -
tylko tez nie wiem jak to zrobic.
czy wie ktos jak to obejsc? (wylaczyc calkiem albo uniemozliwic tylko aplikacji)
? mam 1G ramu wiec mysle ze windows powinien sobie poradzic, poza tym w
wirtualnej obliczenia wykonuja mi sie 100x wolniej (nie przesadzam), co jest
dosyc krytyczne. lepiej zeby mi sie program wywalil niz zaczal liczyc na dysku.

z gory dziekuje i pozdrawiam

Janek