Re: xp i wylaczanie pamieci wirtualnej (zaawansowane)

Autor: Janek <johny131313WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 20:21:06 MET

> Nie używam nic innego - ciekaw jestem jak obliczyłeś to 5-10% i co to
> znaczy - szybciej pobiera stronę z internetu ???
>
> Jedyne co zauważyłem po wyłaczeniu pliku wymiany to podnoszenie aplikacji
> zminimalizowanej przez długo okres czasu lub przełaczanie między aplikacjami
> odbywa się bez zbędnej zwłoki i bez udziału dysku.
>
> Czy aplikacje działają wolniej o 5-10% czy szybciej nie jestem w stanie
> zauważyć.
>
> --
> marfi

obliczone metoda pi*oko czyli to moze byc rownie dobrze moje subiektywne wrazenie.
chodzi o szybkosc otwierania np. firefoxa albo worda. przy wlaczonym pliku
wymiany od momentu rozpoczecia uruchomienia do momentu w ktorym mozna juz
"klikac" w aplikacje uplywa mniej czasu niz przy wylaczonym. wprawdzie przy
wlaczonym dluzej korzysta z dysku, ale nie przeszkadza to w uzytkowaniu malej
aplikacji.
dlatego tez myslalem ze to pewnie wina cache (bylo napisane wczesniej, ze
wylaczenie pliku wymiany "zmniejsza teoretyczny maksymalny rozmiar cache
dysków"), ale nie dam glowy, a nie chce mi sie bawic w szczegolowe pomiary,
zwlaszcza ze sa to ulamki sekund.