Re: Instalacja Terminalowa i Windows 2003 server ent. PL

Autor: Eugeniusz Rink <slot191_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 13:30:50 MET

> Skoro bawisz się w thinstation (ja też go używam, tyle że do citrixa) to
> może jeszcze zainteresuje cię pxes. Kiedyś testowałem i chyba działał
> lepiej od thinstation, ale nie obsługiwał polskiej klawiatury w kliencie
> citrixa. Nowa wersja już obsługuje, ale nie miałem okazji jej jeszcze
> testować.
> http://www.2x.com/pxes/

A jak z licencjami w PXES ?? Z tego ci sie orientuje to jest chyba
instalacja do 5 licencji za Free, czyba, ze sie cos zmienilo??

Chodzi o to, by klient nie placil dodatkowo za oprogramowanie
instalowane na terminalu...

A co np z Windows XP Proff + WinConnect Server XP

Czy taki zestaw mialby szanse dzialac??

Czy mozna na prywatna dyskusje na priva??

Pozdrawiam

Eugeniusz Rink