Re: K³opot z DHCP

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 15:17:21 MET

U¿ytkownik "Piotr Pitucha" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisa³ w
wiadomo¶ci news:dtcfmq$dll$1@atlantis.news.tpi.pl...
> U¿ytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Nie pomog³o, spróbujê ustawiæ IP na sztywno,

> Jest OK, jak pisa³em komputer dzia³a po IPX na tej samej karcie, choæ

Z tym, ¿e klient DHCP jest potrzebny do rozwiazywania nazw domenowych na IP.
Je¶li to chodzi, to mo¿e zadzia³a. Klient Wins w³±czony? (choæ chyba musi
byæ, aby odpali³ DHCP...?)

> generalnie komputerowi mo¿e co¶ dolega bo XP startuje niesamowicie d³ugo,
> znaczy d³ugo staje w chwili startu gdy ekran jest czarny i jest na nim
ikona
> myszy, ikon± mo¿na poruszaæ, w hardware brak konfliktów sprzêtowych.

Wirus?
Sprawd¼ dok³adnie najnowsz± baz± ze skanowaniem przy starcie (np. Avast),
mia³em ju¿ wira, który skutecznie odcina³ net komputerowi, by samemu
korzystaæ.
Co pokazuje NetStat?
Mo¿e do³ó¿ Kerio 2.1.5 ze spolszczeniem? Bardzo ³adnie pod 2000/XP chodzi.
Ad-aware te¿ by siê przyda³o zapu¶ciæ.

> Chcia³bym unikn±æ formatowania dysku bo odtworzenie programów jest bardzo
> czasoch³onne, mo¿e jako¶ wywaliæ skutecznie obs³ugê IP z rejestrów i
> powtórnie zainstalowaæ ??

Przyznam, ze dalej ju¿ nie wiem... Mo¿e port DHCP jest gdzie¶ odciêty? (68
lokalnie, 67 tam, tak mi Kerio pokazuje)
Etc?
Temat zostawiam otwarty.

--
Wyindywidualizowali¶my siê z rozentuzjazmowanego t³umu prestidigitatorów.