Re: Kłopot z DHCP

Autor: Szymon <szwyr.usunto_at_o2.pl>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 17:58:13 MET

Piotr Pitucha napisał(a):
> Witam
> WIN XP HE nie widzi routera, kable i karta sieciowa sprawne ( komputer
> pracuje po IPX w NetWare ).
> Nawet po rezerwacji adresu dla MAC karty wykonanie IPCONFIG kończy się
> wynikeim 0.0.0.0.
> Wyczerpałem wszystkie znane mi pomysły z poziomu systemu.
> Piotr

1) Odinstaluj protokół TCP/IP i zainstaluj ponownie:
uruchamiamy edytor rejestru (regedit.exe) i przechodzimy do klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services. Tam kasujemy
podklucze Winsock i Winsock2. Restartujemy komputer. Następnie wchodzimy
do Panelu Sterowania, i we właściwości połączenia sieciowego. Klikamy
Zainstaluj, wybieramy Protokół. Klikamy Dodaj... a potem Z dysku...
Wpisujemy katalog C:\Windows\Inf. Wybieramy Protokół internetowy
(TCP/IP) i instalujemy go.

2) Jeśli IPX działa sprawnie to mój 2. patent chyba nie pomoże... ale
spróbuj włożyć kartę do innego slotu PCI.

--
Pozdrawiam, Szymon
(odpowiadając popraw adres)