Re: instalacja IE na Linux

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 20 Feb 2006 - 15:11:15 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:dtcfq5$dnp$1@atlantis.news.tpi.pl...

> I licencje wszystkich komponentów jakie Ci są potrzebne aby to jako tako
> zadziałało...

Czyli chyba jednak lepiej Opera, czy Firefox/Mozilla...
Za darmo i bez niejasności.
Ja na razie używam tych programów (Opery więcej) na swoim NT4. Chodzą
dobrze, choć co do instalacji Opery na nim jest jeden dość dziwny "wic"...
Ale innym razem o tym.
Pozdro

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.