Re: Dwie instalacje a bootowanie.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 21:25:09 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dta6ve$liu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Mam dziwna akcje. zainstalwoałem drugiego XP niestety niefortunnie
> sie złozyło ze jest w dzinej kombinajci ale najpier opisze stan
> rzeczy. Tak wyglada rozkład partycji.
>
> C: - pierwsza instalcja ( jest tam system i pliki bootujące) tego
> systemu po drugiej instalcji niemoge uruchomić.
> D: - Tu znajduja sie pliki startowe dla drugiej instalacji -
> partycja jest aktywna, dzięki czemu moge odpalić druga instalcje
> E: - Tu jest cały drugi system bez plików bootujących.
>
> I ma teraz pytanie co zrobic aby skompilowac to wszystko tak by -
> [...]

Ustaw pierwszą partycję jako aktywną i zainstaluj go ponownie tym razem
wskazując instalatorowi drugą partycję jako dysk docelowy pod system.
Literek tu nawet nie podawaj, bo one nie muszą mieć żadnego związku z
rozkładem partycji na dysku.
Ponadto jeśli systemy będą w różnych wersjach, to na partycję C należy
docelowo wgrać pliki startowe (ntldr, ntdetect.com) pochodzące z wersji
najnowszej.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/