Dwie instalacje a bootowanie.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 17:37:42 MET

Mam dziwna akcje. zainstalwoałem drugiego XP niestety niefortunnie sie
złozyło ze jest w dzinej kombinajci ale najpier opisze stan rzeczy.
Tak wyglada rozkład partycji.

C: - pierwsza instalcja ( jest tam system i pliki bootujące) tego
systemu po drugiej instalcji niemoge uruchomić.
D: - Tu znajduja sie pliki startowe dla drugiej instalacji - partycja
jest aktywna, dzięki czemu moge odpalić druga instalcje
E: - Tu jest cały drugi system bez plików bootujących.

I ma teraz pytanie co zrobic aby skompilowac to wszystko tak by - pliki
bootowlane był na C:. a na C: była pierwsza instalcja na D: druga
Instalcja. a E było wolne.