Re: Zmapowany dysk internetowy z bezpośrednią edycją i zapisem plików

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 21:08:59 MET

** BestSeller, 2006-02-19 11:28:

> Trudno znaleźć właściwą grupę, temat zahacza o wiele dziedzin. Szukam dysku
> internetowego, który na kilku komputerach mógłby być zamapowany tak jak inne
> napędy, aby dało się bezpośrednio otwierać i edytować pliki (Windows XP). Takie
> rozwiązania oferuje www.ibackup.com czy www.xdrive.com, jednak te 9$ miesięcznie
> to chyba zbyt wiele - tym bardziej, że potrzebuję na razie ze 2-5 MB
> przestrzeni. Jest atrakcyjnny cenowo box.net, ale bez takiej usługi. edysk.pl
> też nie oferuje takiej funkcjonalności.

http://www.viksoe.dk/code/gmail.htm

I konto na GMail (jak chcesz zaproszenie to napisz do mnie) - cenowo i
pojemnościowo to raczej bije na głowę wszystko inne. :))) Nie wiem za to
jak z jednoczesnym dostępem z różnych maszyn do tego samego pliku - może
się tu siekać, ale z drugiej strony również nie wiem jak z tym będzie w
przypadku tych serwisów co wymieniłeś. Masz zamiar *jednocześnie*
korzystać z tych samych plików na różnych maszynach z podmontowanym
kontem? Bo wtedy dochodzą sprawy blokowania plików itp. - a z tym to nie
wiem jak te serwisy sobie radzą, pewnie w ogóle.