Windows Media Player i łata - zaraz mnie trafi

Autor: Henry\(k\) <henrico8_at_op.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 17:25:58 MET

Pojawiła się jakaś łatka na Windows Media Playera 9.
Aktualizacja się zciągneła, zainstalowałem

Po uruchomieniu komunikat:
"Plik (nie pamiętam) ma numer wersji 9.cośtam.cośtam a oczekiwano
9.cośtam.starsze
Program Windows Media Player nie jest prawidłowo zainstalowany i musi zostać
zainstalowany ponownie."

Ok, wlazłem na stronkę mikrosyfu, zciągnąłem WMP 10
Zainstalowałem - gra i buczy.

W pewnym momencie aktualizacja do WMP10:
"Aktualizacja zabezpieczeń programu Windows Media Player 10 dla systemu
Windows XP (KB911565)"

Zainstalowałem. Opalam WMP i...

"Plik wmp.dll ma numer wersji 10.0.0.3990 a oczekiwano 10.0.0.3802.
Program Windows Media Player nie jest prawidłowo zainstalowany i musi zostać
zainstalowany ponownie."

Aby to..#$#$&%. - znowu instaluję z dysku WPM10 a po chwili znowu update się
upomina o łatę

Co jest grane?

Pozdrofka.

--
Henry(k)
Odpowiadając na majla usuń cyfrę z adresu.