Re: Podgląd zdarzeń

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 21:54:08 MET

Użytkownik "Ania" <Ania@komputer.com> napisał w wiadomości
news:dt5c0n$he2$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Dzięki za odpowiedź.

> Jak pisałam, próby były nieudane i w tej chwili używana jest ponownie
> mysz PS/2, która pracuje poprawnie. Chodzi o usunięcie zapisu
> w Przeglądzie zdarzeń i co za tym idzie komunikatu na ekranie,
> który pojawia się przy każdym starcie systemu.
> To jest WinNT. Wydaje mi się, że pod innym SO sprawa byłaby prostsza.

Inny by po prostu nie pyskował, NT już taki jest, używam od 5 lat, troche
sie napatrzyłem na jego zachowania.
A wiec:
Start - Ustawienia - Panel sterowania - Urządzenia, odszukujesz sermouse,
klikasz autostart, zaznaczasz "wyłączony", zatwierdzasz, po restarcie już
nie powinno dopisywać do dziennika zdarzeń. Gdy podepniesz kiedyś sprawną
myszkę, to przełączasz na automatyczny.
BTW, jeśli ta Twoja myszka jest z kółeczkiem i kółeczno nie przesuwa
zawartości - Regedit, klucz:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\i8042prt\Parameters
Wartość DWORD EnableWheelDetection, zmieniasz z 1 na 2, jeśli nie istnieje,
to ją tworzysz i nadajesz parametr 2.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.