Re: win xp 64bit

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 21:56:31 MET

Dnia Fri, 17 Feb 2006 20:01:03 +0100, fanto2 <fanto2@wp.pl> napisał:

> Witam
>
> Mam pytanie odnosnie win xp 64bit, czy po zainstalowaniu tego systemu
> nie bede mial problemow ze sprzetem?czy musze sciagac specjalne
> sterowniki np do modemu neostrady thomsona albo doo plyty glownej ? czy
> bedize to chodzilo bez problemu na starych sterach? i czy trzeba
> instalowac sp2 do tego win xp64 czy juz ma wbudowanego lub czy bedzie
> pasowac?
> pozdrawiam i z gory dziekuje za kazda odpowiedz

wiec gdzie moglbym znalezc stery do speedtoucha 330 pod 64bit ? bo nie mam
po co instalowac jak nie bede mogl sie polaczyc z siecia

fanto2/SM 173p+ / AMD64 3000+ Venice E6 @ 2500MHz pentagram 120cu / Asus
K8N4-E
2x512 Geil Dual 400MHz / SB Augigy2 ZS / Inspire T6060
AcBel 400W Active PFC / Ati Radeon Saphire x800 GTO2 @ x850 xt pe/ Minolta
Z10/