Re: Lekko drazy ekran

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 19:55:54 MET

Piotrek napisał(a):

> Karta to GF5200FX. Mam jednak oprocz XP, W98SE i Debiana i tam nic nie
> "mryga", tak wiec wydaje sie to kwestia softwarowa. Probowalem taktowania
> monitora (CRT) 60Hz i 75Hz - obie czestotliwosci obslugiwane przez monitor.
>
> Nie wydaje mi sie zeby te problemy wczesniej wystepowaly (tzn. przed updatem
> systemu autopatcherem).

Skoro na pozostałych systemach jest ok, to spóbuj tak:

1. Zmień częstotliwość na wyższą - np 85Hz. Ja osobiście nie mogę
pracować na 60Hz, bo mam wrażenie że obraz mi lata...
2. Reinstall serowników karty, lub instalacja innej wersji.

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją