Re: Lekko drazy ekran

Autor: Piotrek <spam-dont.even.think.about.it_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 20:12:46 MET

włóczykij78 rzecze co nastepuje.:
> Skoro na pozostałych systemach jest ok, to spóbuj tak:
> 1. Zmień częstotliwość na wyższą - np 85Hz. Ja osobiście nie mogę
> pracować na 60Hz, bo mam wrażenie że obraz mi lata...

przy 85Hz (max. na co pozwala monitor chyba) obraz jakby po 4x antialiasing
i strasznie rozmyte wszystko ;)
w 98 ustawienie czestotliwosci to optymalna i nic sie nigdy takiego nie
dzialo

> 2. Reinstall serowników karty, lub instalacja innej wersji.

do tej pory bylo ok, a nie zmienialem sterow... dodatkowo dzieje sie to co
jakis czas, np. co pare minut przez ja wiem - 15-30sek.

--
      --== Piotrek anty!dol ==--
      **##   gg: 74 16 74   ##**