Lekko drazy ekran

Autor: Piotrek <spam-dont.even.think.about.it_at_wp.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 18:08:20 MET

        Witam!
    Dzis zaintalowalem zdecydowana wiekszosc poprawek z AutoPatcherPL Luty
'06. Przedtem tego nie obserwowalem, a dzis zaczal mi co jakis czas
delikatnie drżeć ekran (ruchy na boki, szczegolnie widoczne w rogach ekranu,
ale na calym ekranie tez).

Karta to GF5200FX. Mam jednak oprocz XP, W98SE i Debiana i tam nic nie
"mryga", tak wiec wydaje sie to kwestia softwarowa. Probowalem taktowania
monitora (CRT) 60Hz i 75Hz - obie czestotliwosci obslugiwane przez monitor.

Nie wydaje mi sie zeby te problemy wczesniej wystepowaly (tzn. przed updatem
systemu autopatcherem).

Co zrobic? Nie chce sie pozbywac krytycznych poprawek, a moze jest jakis
"myk" o ktorym nie wiem.

Bede wdzieczny za sugestie.

Pozdrawiam

--