Re: Lekko drazy ekran

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 19:33:40 MET

Użytkownik "Piotrek" <spam-dont.even.think.about.it@wp.pl> napisał w
wiadomości news:dt4vu2$j22$1@news.lublin.pl...
> Nie wydaje mi sie zeby te problemy wczesniej wystepowaly (tzn. przed
updatem
> systemu autopatcherem).
>
> Co zrobic? Nie chce sie pozbywac krytycznych poprawek, a moze jest jakis
> "myk" o ktorym nie wiem.
>
> Bede wdzieczny za sugestie.

Pierwsze, to bym posprawdzał złącza, ściślej, złącze karta-monitor, może się
coś przypaprało na styku z impulsami synchronizacji i dlatego?
Przepsikaj może jakimś kontaktolem, czy przemyj czystym spirytusem, może
pomoże? Zimnego lutu we wtyczce nie ma?
Powodzenia

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.