Re: office 97 na winXp

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Fri 17 Feb 2006 - 19:40:08 MET

drjeep666 wrote:

> I teraz kiedy otwieram jakis plik excelowski lub wordowy pojawia mi sie
> komunikat o duplikacie tego pliku - jako ze niby jest juz otwarty...

Wystarczy poprawić rejestry - zamienić odpowiednie "%1" na "/e",
poniżej PRZYKŁADOWY wygląd poprawionego wpisu:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Excel.Sheet.8\shell\Open\command]
@="\"E:\\program files\\MSOFFICE\\Office\\excel.exe\" /e"

Najlepiej szukać po ścieżkach... Twoich ścieżkach!!!

> Ale oryginalny!
> pozatym ma pewne funkce ktorych OO nie ma:(

Też jestem wierny Off97 z obu powodów... Na nieszczęście w pracy
wyłącznie OO - czasem wolę sobie plik zabrać do domu, niż kombinować
"jak to się robi w OO" ;-(

P.S. Polecam news:ms-news.pl.office

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	     e-mail j.w. po korekcji		|